Ünlülerin Twitter Adresleri ve En son Tweetleri
Header

Esra Erol Twitter – Esra Erol’un Resmi Twitter Adresi

Biyografi

Esra Erol, 12 mayıs 1982 İstanbul Eyüp’de doğdu. 5 kız çocuğun ortancasıdır. Aslen Sinop Ayancık’lı bir ailenin çocuğudur. Polis olan babasının tayin olduğu Kütahya’da İlk, orta ve lise öğrenimini tamamladı. Kız lisesi Çini Seramik mezunudur. Açık Öğretim Fakültesiden mezun oldu. Maltepe Üniversitesi’nin diksiyon-spikerlik kurslarına katıldı. Sonra Marmara Üniversitesi Radyo-Televizyon bölümünde eğitim aldı.

Kanal D’de “Turkuaz” adlı bir proğram sundu. Ardından Technology Channel’da Siemens Mobile Kuşak Sunuculığu yaptı. Esra Erol, evlilik programı sunmaya Flash TV’de “Desti Izdivaç”adlı proğramla başladı. Oradan Star TV’ye geçip “Esra Erol’la İzdivaç” adlı proGramı ile bir ekran yıldızı haline geldi. Sonra kanalla yollarını ayırıp ATV’ye transfer oldu “Esra Erol`da Evlen benimle” proğramı sunmaktadır.

2 Temmuz 2010 tarihinde Kürt İdris lakaplı mafya babasının oğlu Ali Özbir ile sunucusu olduğu programında, canlı yayında evlendi. 23 Temmuz 2011 tarihinde İdris Ali Özbir adında erkek çocuğu oldu.

Filmleri :
2004 – Kalp Gözü (TV Dizisi) (Kanal 7)
2004 -Cennet Mahallesi (Hayat Kadını) (TV Dizisi) (Show TV)
2005 – Başkan (TV Filmi)

Resmi Twitter Adresi : www.twitter.com/ErolEsra



Son 10 Tweet

7 Responses

  • aleyna says:

    esra abla seninkiler hep su gibiye çıkıyo bitane beyas saçlı adam kemal bey su gibiye çıkmış babanem senin prgramını hep izliyo seni çok seviyom

  • emine says:

    Slm esra hanim adim emine,
    ben almanyada yasayan 29 yasinda biriyim.
    12 senedir evliyim ve 11yasinda bir oglum var.
    Esim beni bir kadinla aldatti ve terk etti.
    ben 1,53 boyum var ve 85kiloyum.
    Bende sizin gibi güzel,sayif ve alimli olmak
    Istiyorum ama malesef imkanim yok.
    Esime bendd güzel bir kadin oldugumh göstermek
    Isterdim. Size yazmamin sebebi sizi yillardir izliyorum
    Ve siz cok yardim sever ve kadinlari savunan birisinkz.
    Allah rizasi icin banada yardim edin lütfen.
    Eger yardim edebilirseniz email adresimden yada
    Bu numarad ulasabilirsiniz.allaha emanet un oglunuz
    ve esinizle mutlu ve huzurla yasayin.numaram
    015787470399.

  • fatoş says:

    mrb esra hanım sizi bugün canlı izledim gerçekten çok güzelsiniz benim hareketlerimi hep size benzetiyolar ben sizi çok seviyorum bi koca bulamadım esra hanım gerçi aramıyorum Fatma Çakıroğlu ben

  • nazik kınay says:

    merhaba esra abla sizi cok seviyorum ve heryonunuzle taktir edıyorum ve oglunuz cokk tatlı allah bagıslasın benim sizden bir ricam var size çok saçma gelebilir. benim 8 aylık bir oglum var ismi çağrı oglum için sizden idris alinin küçük gelen veya kullanmadığınız kıyafetleri yollarmısınız ben adresimi bırakıyorum ne olur beni yanlış anlamayın başarılarınızın devamını dilerim sevgilerimle
    karabük merkez 5000 evler 58 nolu cadde cumhuriyet mahallesi gizem sitesi ümit apartmanı b blok 4. kat.

  • elvina says:

    merhaba esra abla nasilsin?ben sizi cok seviyorum ve ben sizinle su anda konusurken ben gurcistandayim benim size soyliyceyim bir lafim var ‘insan insan der herkes ancak size soruyorum ne icin biz insanlar variz ve bizi kim yaratmisdir?……….. eger bunu biliyorsaniz yarin yayinda cevaplayin cunki benim bilgisayarim yok

  • merhaba esra abla.ben şefika 22 yaşındayım.herkese yuva kurmasında vesile oluyorsun.bende 2 yıldır nişanlıyım 3yıllıkta önceden sevgiliydk 5 yıldır beraberiz ama ailelern maddiyat sıkıntısından dolayı evlenemedik.heryere başvurduk ama herkes tmam deyip gönderiyor bi umut sana yazıyorum önce allahn izni sonra senin vesilenle yuvamızı kurmak istiyoruz.nolursunuz yardımcı olun.size böyle yüzlerce kişi yazıyodur ama gerçekten söylediklerim doğru.ülkemizde bi sürü yardımsever var ama biz ulaşamıyoruz sizin vesilenizle ulaşmak istiyoruz nolur bize yardım edin allah rızası için
    05435049690



Leave a Reply

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>